Σάββατο

Οταν αποφασισουμε να κανουμε τις σκεψεις και τα θελω μας πραξεις τοτε θα εχουμε κατακτησει την ψηλοτερη κορυφη της ψυχικης μας ευτυχιας.......εμενα μην με ρωτατε.....ξερω να χαμογελω στο σημερα στοχευοντας με τα βελη της καρδιας μου την ποιοτητα του αυριο....κι ας μην εχει αστερια αποψε ο ουρανος....κι ας λειπεις απο εδω ονειρο μου........μπορω να

σε ζησω αγγιζοντας τις χορδες της αρπας της μοναδικης σαγηνης του παθους σου...χωρις φιναλε...χωρις αποστασεις....με κλειδωμενη την σκεψη μου....εσυ εχεις τα κλειδια...πως να φυγει η αυρα σου μακρια....οχι ειναι εδω μαζι μου...τραγουδαμε μαζι........η λαμψη του

ουρανου καθρεφτιζει................μια ματια σου.....εισαι τοσο πολλα....ειμαι τοσα λιγα που μπορουν να γινουν απειρα......ποτισε με......θα ανασανω διπλα..απο μια κινηση σου....δοξαζω το σημερα...φορωντας το στεμα του αυριο....αυτος ειμαι!